This page is now archived. Please visit www.pipsc.ca for the new website and update your bookmarks

logo

Website Access Problems at CRA

Unfortunately some members at CRA have been recently experiencing difficulties accessing the Institute and ServicePlus Web site (in particular with switching languages and page caching issues) due to internal server/proxy configuration at their workplace.

We've been in contact with CRA members, executives and IT staff and they are trying to get it fixed on their end.

In the meantime, the only solution would be to try from home or another outside location.

Our apologies for the inconvenience.

Problèmes d’accès au site Web de l’Institut à l'ARC

Malheureusement, certains membres à l'ARC ont récemment eu de la difficulté à accéder au site Web de l’Institut et aux pages de ServicePlus (en particulier avec la mise en cache et lorsqu'ils voulaient changer la langue d’affichage) en raison de la configuration interne du serveur ou du serveur mandataire à leur lieu de travail.

D'autres membres, des cadres et des membres du personnel informatique à l’ARC avec qui nous avons communiqué tentent de résoudre le problème.

Entre-temps, l'unique solution consiste à consulter nos pages de chez vous ou d’un autre site à l’extérieur de l'ARC.

Nous nous excusons des inconvénients que cela entraîne.


Publish Date: 29-MAR-2011 11:24 AM